Ekim 16, 2013

Ya ben İstanbul’u alırım, ya da İstanbul beni. (Fatih Sultan Mehmet)


















Dünyaya bir kez bakmak zorundaysan sadece İstanbul’a bak! (Alphonse de Lamartine)

Dünya’da İstanbul kadar güzel görünüşlü başka bir kent bulunmadığını söyleyenler, gerçekten haklıymışlar. (Chateaubrıand)

İstanbul bir gün elbet fethedilecektir. Onu fetheden kumandan ne güzel kumandan ve onun askeri ne güzel askerdir. (Hz.Muhammed)

İstanbul olağanüstü durumunu Haliç, Marmara Denizi ve Boğaz’a borçludur. (Andrea Horn)

Diğer bütün kentler ölümlüdür, ama sanırım İstanbul, insanlar var oldukça yaşayacaktır. (Petrus Gyllius)

Ah İstanbul! Beni büyüleyen isimlerden en çok büyüleyeni yine sensin. (Pierre Loti)

Eğer dünya tek bir devletten ibaret olsaydı, başkenti İstanbul olurdu. (Napoleon Bonaparte)

Bu İstanbul şehri ki misli benzeri yoktur. Bir taşına bütün Acem mülkü fedadır. (Şair Nedim)


1 yorum:

  1. http://pinarintarifdefteri.blogspot.com/ merhaba gülseda hanım.gecmıs bayramınız mübarek olsun...ne güzel bır sehır.bende burdan ıst gezıp gelmıs kadar oldum. bende sayfama beklerım...sevgıler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...