Şubat 23, 2013

fırında kaşarlı patates püresi



biliyorsunuz artık çok fazla uzatmadan yazarım ben yazarsam..çok süslü sözlerden de hoşlanmayarak malzeme listeme geçiyorum.


malzemeler(oyuncular)

YAPMAK İSTEDİĞİNİZ MİKTAR KADAR PATATES:(BEN 5 KULLANDIM)
1 su bardağı süt
2 su bardağı kaşar peyniri
2-3 çorba kaşığı tereyağı
tuz,karabiber


YAPILIŞI:
patatesleri önce soyalım dörde bölelim suda haşlayalım..sütü suyun içine koyalım ki lezzeti haşlanırken patatese geçsin..ben tuzunu da ekliyorum suyuna böylece çok daha lezzetli oluyor..
haşlanan patateslerin suyunu süzüp bir çatalla varsa ezici ile ezelim 1 su bardağı kaşarı eksik ise tuzunu ve tereyağını koyup birbirine bu malzemeleri yedirelim.karabiberi unutmayın ha..çok az da süt koyabilirsiniz 1 kahve fincanı kadar yine karıştırıyoruz hiç usanmadan. bunu bir pişirme kabına alalım kalan kaşarı da üzerine dökelim ve üzeri kızarana kadar pişirelim..nar gibi kızarsın patates..et tavuk yemeklerine bibe birdir benden söylemesi afiyetle sevdiklerim..

4 yorum:

  1. fırında pişecek değil mi?

    YanıtlaSil
  2. evet üzeri kızarana kadar pişirmeniz gerekiyor..

    YanıtlaSil
  3. Sizi şimdi merak ettim gül nisan hanim ..bu tarifi insallah deneyeceğim.ama bir sorum var peynirin hepsini icine koysam daha iyi olmazmi ? Siz böyle denedinizmi.selamlar esra

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selam esra hanım..ben hepsini içinde hiç denemedim..üzerine de koymanızı tavsiye ederim..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...